نقض و مجازات هرزنامه موتور جستجوگر
نوشته شده توسط : گرگ سفید

تا کنون، ما درباره سيگنال هاي مثبت سئو که مقياس دوره اي از عوامل موفقيت جستجوگر را تشکيل مي دهند بحث کرده ايم. اما برخي از عوامل منفي سئو نيز براي جلوگيري از آن وجود دارد. فقط تعداد بسيار کمي از افراد که تصور مي کنند در موتور جستجو اسپم انجام دادند ، درست فکر ميکنند.
اسپم کردن بطور تصادفي به سختي پيش مي آيد . موتورهاي جستجو تا قبل از تصميم گيري در مورد اينکه آيا شخص سزاوار مجازات سخت است، به سيگنال هاي مختلف نگاه مي کند.

 

بياييد درباره چيزهايي صحبت کنيم که نبايد انجام داد!

محتواي نازک يا کم عمق

گوگل در ماه فوريه 2011 نتايج شکايت در مورد جستجوي ضعيف گوگل برنامه اي به نام پاندا را بروز رساني کرد. پاندا اهدافي است که با محتوا يا محتواها "نازک" يا "کم عمق" توصيف شده است و محتواي آن ناقص است.
اين مجازات سطح دامنه اهداف سايت ها را با ميزان غالب محتواي به اصطلاح هدف قرار مي دهد و اساسا رفتار آن به شيوه اي است که با روش هاي اسپم آشنا رفتار مي کند.
امروزه ديگر مسئله اين نيست که آيا محتوا به سادگي مرتبط است يا نه، بلکه اين است که آيا براي کاربر ارزشمند است يا نه.

براي کسب اطلاعات بيشتر در مورد اين، به برخي از مقالات ما در رده زير مراجعه کنيد:

پنهان کاري

بياييد در مورد پنهان کردن پيچيده صحبت کنيم. چگونه سايت خود را طوري جعل کنيد که طوري که موتورهاي جستجوآن را نمايش مي دهند ، يک نسخه کاملا متفاوت از يک انسان را ببينيد؟

اين مخفي کردن ناميده مي شود. موتورهاي جستجو واقعا آن را دوست ندارند اين يکي از بدترين چيزهايي است که مي توانيد براي سئو انجام دهيد. با اين حال، گوگل حتي خود را براي مخفي کردن ممنوع کرده است. به طور جدي.
در حالي که اکثر افراد بعيد به نظر مي رسند که به طور تصادفي يک موتور جستجو را اسپم کنند، بر خلاف آن ،در مورد پنهان شدن اينگونه نيست. به همين دليل اين مجازات سنگين براي پنهان کردن سايت وجود دارد . اين يک طعمه و سوئيچ است، و آن را به عنوان يک تلاش عمدي براي دستکاري نتايج جستجو مي دانند.

کلمات کليدي پر کردن

اين يکي از قديمي ترين تاکتيک هاي اسپم سئو در کتاب است، اما هنوز هم استفاده مي شود و موتورهاي جستجو هنوز آن را دوست ندارند. موتورهاي جستجو مي گويند از کلماتي در متن خود استفاده کنيد که ميخواهيد به خاطر آنها در موتور هاي جستجو پيدا شويد. خوب، من اين کلمات را دوباره و دوباره استفاده خواهم کرد! حتي 100 بار در يک رديف؟ آيا اين براي google کار ميکند؟

در واقع، نه، اينطور نيست. اين "کلمات کليدي" است و مي تواند شما را مجازات کند.
چه موقعي زياده روي است؟ پاسخ درستي در اينجا وجود ندارد، اما شما واقعا بايد به شدت زياد اين کار را انجام دهيد تا اين مجازات شامل حال شما شود. به احتمال زياد اين اتفاق ممکن است براي غير سئوکار ها که هيچ راه بهتري بلد نيستند و تصميم به بارگذاري يک کلمه چند بار در يک رديف،و معمولا در پايين صفحه وب ميگيرند ، بيفتد.

متن پنهان

هنگامي که شما به نوشتن کلمه هاي کليدي تصميم مي گيريد، فکر بعدي شما احتمالا اين است که "چرا من تمام اين متن را مخفي نمي کنم که هيچ انساني قادر به ديدن آن نباشد؟" شما ممکن است متن را سفيد کنيد، روي يک پس زمينه سفيد در اين حالت متن شما ديده نمي شود. با انجام اين کار، يک موتور جستجو اسپم مي شود.

موتورهاي جستجو چيزهاي پنهاني را دوست ندارند. آنها مي خواهند هرچيزي را که کاربر مي بيند ، ببينند . متن را مخفي نکنيد، چه با استفاده از سبک ها،چه با استفاده از فونت ها، صفحه نمايش: هيچ کدام و يا هيچ وسيله اي ديگر به اين معني نيست که کاربر معمولي آن را نمي بيند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/24/





:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: